Wymiana, zwrot, reklamacja

Chcę odebrać towar

Jeśli towar dotrze uszkodzony lub w niezadowalającym stanie, masz prawo do reklamacji towaru. W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem ahoj@chlupatepredplatne.cz lub za pośrednictwem czatu online . Uzgodnimy sposób rekompensaty i wygenerujemy dla Ciebie etykietę zwrotną.

Nie lubisz rozmawiać? Wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny i wraz z nim wyślij towar na adres:

Jindice 115, 285 04, Rašovice-Uhlířské Janovice

Koszty zwrotu ponosi sklep internetowy. Zwrócimy całą kwotę, którą zapłaciłeś za zamówienie, tj. towar + przesyłka (w przypadku darmowej wysyłki tylko towar). Koszty zwrotu ponosi sklep internetowy.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Staramy się rozpatrywać reklamacje najszybciej jak to możliwe. Prosimy o cierpliwość, zanim skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnego kroku. Dziękuję za zrozumienie.

Chcę zwrócić towar w ciągu czternastu dni

Jeżeli w dostawie znajduje się towar łatwo psujący się, nie ma możliwości skorzystania z 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy kupna. Jeżeli tak nie jest, możesz zwrócić nam towar wraz z wypełnionym i wydrukowanym formularzem na adres: Lidmila Maršálková, Jindice 115, 285 04, Rašovice-Uhlířské Janovice

Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Zwrócimy całą kwotę, którą zapłaciłeś za zamówienie, tj. towar + przesyłka (w przypadku darmowej wysyłki tylko towar). Zwrot kosztów przesyłki następuje tylko w przypadku zwrotu CAŁEGO ZAMÓWIENIA, a nie jego części.

Termin rozliczenia

Staramy się przetwarzać zwroty tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o cierpliwość, zanim skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnego kroku. Dziękuję za zrozumienie.

Chcę zmienić rozmiar

Jeśli z jakiegokolwiek powodu towar Ci się nie podoba, masz możliwość jego zwrotu/wymiany w ciągu 14 dni od daty zakupu na takich samych warunkach, jakbyś odstąpił od umowy kupna.

Towar wraz z wypełnionym i wydrukowanym formularzem należy wysłać na adres: Lidmila Maršálková, Jindice 115, 285 04, Rašovice-Uhlířské Janovice

Koszty zwrotu pokrywa kupujący. W przypadku, gdy zwrócony towar będzie miał wyższą wartość niż wymieniony, różnicę w cenie zwrócimy w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś.

Termin rozliczenia

Staramy się przetwarzać zwroty tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o cierpliwość, zanim skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnego kroku. Dziękuję za zrozumienie.

Kto pokrywa koszt odesłania towaru?

Towar zwracam w ciągu 14 dni

Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Zwrócimy całą kwotę, którą zapłaciłeś za zamówienie, tj. towar + przesyłka (w przypadku darmowej wysyłki tylko towar). Zwrot kosztów przesyłki następuje tylko w przypadku zwrotu CAŁEGO ZAMÓWIENIA, a nie jego części.

Reklamuję towar ze względu na wadę, która nie powstała podczas transportu

Koszty zwrotu ponosi sklep internetowy. Zwrócimy całą kwotę, którą zapłaciłeś za zamówienie, tj. towar + przesyłka (w przypadku darmowej wysyłki tylko towar). Koszty zwrotu ponosi sklep internetowy.

Wymiana towaru

Koszty zwrotu pokrywa kupujący. W przypadku, gdy zwrócony towar będzie miał wyższą wartość niż wymieniony, różnicę w cenie zwrócimy w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś.