Najczęściej zadawane pytania

Mój kot ma specjalne potrzeby. Czy w takim wypadku prenumerata nie jest dla nas?

Oczywiście, że jest! Jeśli Twój kot ma specjalną dietę lub alergie pokarmowe, wystarczy wpisać je w uwagach do zamówienia. Zawartość boxu dostosujemy do niego. A jeśli kiedykolwiek się pomylimy, chętnie wymienimy niepasujący produkt.

Czy mogę kupić więcej prenumerat na raz?

Oczywiście. Włóż do koszyka tyle prenumerat, ilu kotkom chcesz sprawić radość. Możesz też zamówić jeden box i podzielić na kilka puchatych członków rodziny.

Czy mogę zmienić częstotliwość prenumeraty lub całkowicie z niej zrezygnować?

Jasne. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto klienta. Tam znajdziesz opcję czasowego
wstrzymania prenumeraty na czas nieokreślony lub anulowania płatność za wybrany miesiąc.

Jak zmienić częstotliwość subskrypcji:

Jak zmienić dzień płatności automatycznej:

Puchata prenumerata dotarła uszkodzona. Co mam zrobić?

Jeśli przesyłka na pierwszy rzut oka jest uszkodzona, nie odbieraj jej. Spisz z kurierem protokół szkody
i napisz nam na ahoj@chlupatepredplatne.cz. Wyślemy Ci nową przesyłkę.

Jeśli któryś z produktów w środku paczki będzie uszkodzony, napisz na ahoj@chlupatepredplatne.cz,
a my wymienimy ten produkt.

Mój kot urósł z juniora w dorosłego kota lub z dorosłego kota w seniora. Czy mogę zmienić wiek?

Mój kot urósł z juniora w dorosłego kota lub z dorosłego kota w seniora. Czy mogę zmienić wiek?
Jeśli chcesz zmienić wiek kota, dla którego przygotowujemy boxy, napisz na
ahoj@chlupatepredplatne.cz, chętnie dostosujemy prenumeratę.